Kaffe

2010-09-06 - 04:56:15

Basta kaffet hittills, pa Mc Donalds..och det var knappt bra! Var ar det mytomspunna syd-amerikanska svarta guldet nagonstans?
Jag har i mitt letande istallet hittat rostade kakaoboner, funderar pa hur jag ska kunna ta med mig lite hem utan att ata upp det pa vagen, kalasgott! Tips valkomnas varmt

//Simon

Ps, Jag hade en nara doden upplevelse nar alla, ALLA, latarna pa mp3-spelaren bara forsvann! Som genom ett mirakel kom de tillbaka nar jag synkade den mot datorn pa internetcafet, blev nastan religios pa kuppen. 

Postat av: Mattias

Haha du skulle haft ett litet kaffeset med typ kvarn och espressobryggare som du ställer på en marshall eller ngt liknande, så att du kan köpa färska kaffebönor och koka själv :)



Hur ser fördelningen ut mellan restid och övrig tid jämfört med vår tågluff? Antar att du behöver musiken ibland ^^



Skriv igen snart, nu har ni varit tysta ett tag! Kram

2010-09-12 - 18:14:02
Postat av: Morgan

Haha! det med MP3 spelaren känns så typiskt att hända dig på ngt vis.. :-)... hoppas ni hittar kaffe sedan, jag dricker mollbergs brygg varje dag nu ;)



verkar hur grymt som helst er resa hittils!

2010-09-13 - 21:46:13
Postat av: Simon

Mattias: Det ar inte alls lika stressigt, stannar pa ett staller tills jag kanner for att dra vidare, rummet kostar bara 15 sol (40kr) inklusive frukost.. Trodde Peru skulle vara mycket dyrare men allt ar riktigt billigt.

Var faktiskt nara pa att kopa med mig en portabel espressomaskin, den skulle ha vart perfekt nu.. kanske hittar den i USA annars



Allt val hemma i Sverige?

Kram



Morgan: Mollbergs ar det basta kaffet! har hittat ett bra espressostalle, pa en vegetariskt hak, saknar dock mollbergs!

2010-09-14 - 05:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0