Rattvik (Cusco)

2010-09-05 - 01:35:52
Ja jag vet, detta inlagget skulle ha skrivits i Rattvik men som vissa personer vanligen papekat sa ar jag lite utav den seeegare sorten, sa nu skrivs det i Cusco, Peru 5 dagar in pa resan istallet.

Ja Fredrik du hade ratt, jag stannade uppe hela natten, efter en mycket trevlig omgang Settlers med syster Sandra hemma hos Davids foraldrar i Backa, och sedan episk filmkvall med Liza (Salomon Kane), och packade min ryggsack. Vill tillagga att jag inte glomde en pryl..

Det ar alltsa har som jag kommer att srkiva om mina strapatser i Syd- o Nord-Amerika och forhoppningsvis blir det massor med roliga o spannande inlagg.



Colca Canyon - Cruz del Condor, Peru

Val mott!

ps, jag ramlade inte pa riktigt..

//Simon
Postat av: jos

sitter du o skiter fredrik ? (på första bilden)

ser galet skoj ut btw ! ha en gralen resa ja00

2010-09-05 - 17:44:39
Postat av: Fredrik

simons fel! "nu maste vi huka oss for att komma med i bild"

2010-09-06 - 04:32:07
URL: http://trejdmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0